Fint folk är alltid sena med uppdateringar

Herregud! Stryk ska ungdomar ha! Okej, jag har varit inaktiv på bloggen men ger det mina vänner rätt att vara fula i mun?! Eller är det tysk kultur som anammas? Men hon har väl rätt, lilla blondie i storstan. Så här kommer en supersommrig efterlängtad proppadmedinformation update. Sug in.

Efter att jag med flyg landade i Svea Rike spenderade jag några dagar hos min bästa vän, numer bosatt på Västkusten. Vi hängde med Gudrun Schyman (jag felsa henne för Sjödén, ni vet, klädgurun kläd-Gudrun) och åt färsk lax. Karriärskvinnor med gourmetintressen, allt som vanligt alltså. Sen hoppade jag på mysiga Norrlandståget. En utländsk kille med långt, blont dreadsliknande hår och mp3 ställde sig i mittgången för att ta ner sin väska. En lullig gubbe kom bakom honom och ville gå förbi. På klar göteborska sa han till killen: "Du ser ut som min gamle polare!" Ljushuvet antog förvirring. Han varken hörde eller förstod, men tog ut hörlurarna och sa: "Sorry?" Gubben sa fortfarande med sin breda dialekt: "You look like my old poler." En hel tågvagn satt och smygskrattade.

Sen följde två veckors cyklande till Uminova där jag städade. Nu är det Eriksdal för fulla slanten som gäller. Under tiden har jag stökat och bökat i mitt lilla hus. Värsta makeovern. Det blir helt sjukt bra! Alla är välkomna på beskådning.

Kommentarer
Postat av: mari

MEN GUUU det var på tiden! nästan en månad sedan, jag trodde du dog i göteborg.



men berätta meeer! vad händer nu? vad gör du? allt! när flyttar ni? jag är lite nyfiken på eriksdal också, har nån dött? nya? skvaller!



jag kan inte din mail, skriv ett mail fullproppat med skavller till [email protected]

2009-06-25 @ 14:21:43
URL: http://mariorre.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HAHAHA, "You look like my old poler". Så Jäkla bra!



Skönt med en efterlängtad uppdatering föresten!

Hoppas allt är lugnt och skönt där uppe i norr.

2009-06-26 @ 16:31:26
Postat av: Ylva

Haha, så jävla nice. Svengelska äger. Hörru Obbe, när ska vi ses egentligen?

2009-09-18 @ 08:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0