Pieds au Crocs

Vet ni vad?! Jag har CROCS på fötterna. Ja, läs igen! Min familj frågade chockat vems de svarta gummiskorna i hallen var. De, precis som jag själv, trodde aldrig att jag skulle inneha ett par av denna Foppis-poppissko. Jag är ju inte så värst modern av mig. Jag pratade med Mari över internet igårkväll och hon bad mig kika på jobbet om hennes Crocs stod kvar under hatthyllan där hon lämnat dem för nästan ett halvår sedan. Ett par dammiga dojjor tittade dystert på mig. De har verkligen haft en ostimulerad period sedan Mari sist satte sin fot där. Så jag förbarmade mig över dem och har fått Maris tillåtelse att gå igång goen i dessa förglömda skor. Undrar hur många gånger städet har lyft på dem för att moppa under? De var minst sagt överdammade.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Oh, är det äkta ellet fake? :)

2009-07-12 @ 22:41:25
Postat av: mari

Lotta, att du ens tvivlar på mitt fashion sense! SJÄLVKLART är dom äkta! haha

2009-07-13 @ 11:56:49
URL: http://mariorre.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag har också crocs på jobbet, så vi är ganska lika. Alltså du och jag

2009-07-21 @ 00:15:34
Postat av: Erika

Tack =)Roligt att du gillar den. Jag är nöjd nu när jag har börjat bo in mig lite mer! Den är fresh! Önskar jag också hade crocs på jobbet ; ) Men här stretar man runt i ballerina och springskor!

2009-07-25 @ 11:47:49
URL: http://goteblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0